Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Poncho in wording

Het is er in het geheel geen weer 
voor, maar toch had ik zin om 
een poncho te haken. 


Ik had nog heel veel restjes wol 
over van de mutsen die had
gehaakt, dus 
die komen nu goed 
van pas. 


Deze wordt voor mijn dochter en 
ik ben al naar Zeeman geweest 
voor wol om er voor mezelf 
een te maken. 


Ik ben van plan om hem af te werken 
met van die kwastjes
aan de onderkant. 

En je zal zien, voor je 
het weet is het wel weer 
voor een poncho. 

Maar gelukkig nu nog
even niet! 

+ + + 

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Ik ben zelf ook enorm druk met dekens haken, terwijl het daar ook helemaal geen weer voor is (zeker als ze een beetje lang beginnen te worden, dan liggen ze helemaal over je heen...)
    Enne, het is altijd beter om de poncho voor de winter af te hebben dan om er in de winter aan te beginnen en af te hebben als de lente begint... toch?
    Ik ben ook benieuwd naar de poncho voor jezelf!
    Groetjes Mirjam
    (Ben een tijdje grote afwezige geweest, maar volg nu je blog weer)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...