Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Postzegel hartjes

Super zijn ze, die
houten hartjes van de Action. 
Je kunt er zoveel van maken. 

Deze keer beplakte ik ze kris, kras met
postzegels. 


En over de postzegels deed ik 
finish van Pod Modge Mod Podge.


Je kunt er een leuk hangertje van 
maken, maar ook een broche of met
een magneetje er achter staan ze leuk 
op een memoboard of koelkast. 



Ik geef een setjes van twee 
hartjes met een magneetje 
weg. 

Als je 
een kans wil maken,
laat dan een berichtje achter. 
Op Bloglovin mag ook. 
Zolang ik je maar kan bereiken. 
25 januari ga ik loten. 

Fijn weekend! 

+ + + 

22 opmerkingen:

  1. echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperleuk zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! Ik doe natuurlijk graag mee! Fijn weekend! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, Ik ben gek op hartjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie hartjes! Ja, wie wil die nou niet 'winnen', ik waag graag een kansje hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel erg leuk! Ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Ik doe mee hoor! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil graag meedoen...vi d ze zòòoooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil graag meedoen...vi d ze zòòoooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Hoe maak je Mod Podge?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! Ik plak ze ook overal op! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk! Wat geven postzegels toch altijd een fijn effect! Ik doe graag mee!
    Liefs, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die leuk zeg!!! Ik doe heel graag mee.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu weet ik wat ik met een teveel aan postzegels kan doen! Ook leuk ideetje om in de klas te maken,dank je!!! Nu nog een mooi voorbeeldje om te tonen aan de kids....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...