Pagina's

maandag 1 april 2013

Stoere aluminium labels

Een tijdje geleden liep ik
bij toeval hier tegenaan. 


Aluminium tape.

Verkrijgbaar bij de Action en doe-het-zelf 
zaken. Het is denk ik van oorsprong een 
loodgieters ding. Het plakt als een
tierelier. 

Ik nam het mee om voor mijn zoon 
met carnaval een ruimtehelm van te
fabriceren en daarna lag het zo 
nutteloos te zijn dat het in
de vuilnisbak dreigde te verdwijnen.
Tot ik op Pinterest allerlei kunstige
dingen voorbij zag komen met
deze foil tape. 

Wanneer je het op een stukje karton 
plakt, van een pak crackers of zo, (twee of drie lagen tape)
dan kan je er met een scherpe punt  
in schrijven. 

Nadat je het hebt opgeplakt kan je
het met een plastic lepel of spatel goed glad strijken. 


Het is makkelijk te knippen
dus het leent zich uitstekend voor
het maken van labels
en tags. 



Eigenlijk zijn de mogelijkheden
eindeloos.



Net echt toch?


Helaas zijn de paasdagen alweer
bijna om en daarmee de tijd
om lekker te knutselen.
Toch ben ik alweer aan iets
nieuws begonnen.
Daarover een andere keer
meer.



***

26 opmerkingen:

  1. Hoe krijg je het bedacht..zeer leuk
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauuuwwwie die zijn wel echt heel erg gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee zeg! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Super tip!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaf!!! Echt TE leuk! Je bent lekker bezig trouwens met knutselen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk ideetje, op naar Action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook nog zo'n rol liggen, nu weet ik waarvoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi resultaat geeft dat, chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je weer leuk gemaakt. Zo zie je niks behoord in de prullenbak, overal kun je toch wel wat mee ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk idee...die labels zijn echt te gek en mijn zoon heet Sem, grappig als je die naam dan ziet staan:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt inderdaad net echt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die labels zijn leuk!! En ik ben benieuwd naar je nieuwe haakproject....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk idee zeg. Bedankt voor het delen!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Ga ik onthouden... Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toppie, ziet er super uit :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tnx voor de tip! Ga ik zeker naar kijken, als ik weer es in de fantastische winkel ben! :-) Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gaaf!!!
    Wat een leuke tags allemaal!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super idee. Op naar Action! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben der mee weg, naar den Action natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk idee!

    Groetjes, Emilie
    (AtelierEem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!!! *ik ren snel naar de action*....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...